هوا دونفرست

هوا دو نفرست تو نیستی پیش من دلم تنگ واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای تو خالیه کجایی ببینی کجایی عشق من

هوا همونجوری که تو دوست داشتیه من خیس خیسمو داره بارون میاد

بی تو خیابونا گم می کنن منو دلم تنگه برات دلم تو رو می خواد

من عاشقت بودم باور نمی کنم فراموشت شده منو به این زودی

هوا دو نفرست دارم گوش می کنم همون آهنگی که تو عاشقش بودی

هوا دو نفرست تو نیستی پیش من دلم تنگ واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای تو خالیه کجایی ببینی کجایی عشق من

هوا دو نفرست مثل همون روزا با تو ، تو این هوا جون میده راه بریم

من با تو حاضرم هر جا بگی بیام هوا دو نفرست بگو کجا بریم



نظرات شما عزیزان:

sarA
ساعت13:30---21 شهريور 1394
عالیه عاااااالـــــــــــــــی
ممنونم


samaneh
ساعت11:00---19 شهريور 1394
..امــــــــــــــــروز .... 
دانستــــــــــــــــــم ..... 
چقدر تنــــــــــــهام .... 
چقدر غریبـــــــــــــم ..... 
دانستـــــــــــــــــــم .... 
در اوج باور مهــــــــــــــم بودن .... 
چقد بی ارزشــــــــــــــم .... 
دانستــــــــــــــــــم .... 
چقدر ســــــــــــــــــــــادم و کسی ارزش سادگیو مهربانی را نمیداند .... 
واقعـــــــــــــــــا چگونه باید زیســــــــــــــت در این دنیا ؟؟؟ خــــــــــــــــوب بود یا بـــــــــد؟!! 
خدایا..... 
خستـــــــــــــــــــــــــ م ... 
از ... 
دنــــــــــــــیایت.... 
از آ دم هایت...!
که همه دنبال دلشکستنن!!


samaneh
ساعت10:34---17 شهريور 1394
سلام آقا رضا..جواب سوالتون زیر نظری که دادید گفته شده
ممنونم


samaneh
ساعت18:05---5 شهريور 1394
معناي عشق

اسم كسي است كه در اوج خستگي از

به ياد آوردنش

لبخند بزني...


marjan
ساعت8:29---4 شهريور 1394
حسرت های دنیا زیاد شده کاش یکمم خوشبختی های دنیا زیاد میشد .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394 ا 12:46 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.